Service Auto in Stuttgart – lista si adrese utile

Daca nu esti sofer nu ai cum sa intelegi cat de util este sa ai o lista la indemana cu service auto unde se vorbeste romaneste, mai ales cand te afli intr-o tara straina a carei limba nu iti este chiar limba materna. Nu mai zic ca eu desi vorbesc cat de cat bine limba germana, acum doi ani fiind in Stuttgart si cautand pe cineva care sa-mi repare masina, am umblat din service in service, pana am obosit si tot nu am gasit unul in care cel putin angajatii sa stie o alta limba, nu mai zic de romana.

Service Auto in Stuttgart – lista si adrese utile

AutoIata ca acum pe site-ul de anunturi al romanilor din Germania si Austria avem o rubrica speciala pentru cei ce repara masini, mecanici, tinichigii sau electricieni, dar si pentru romanii care si-au deschis un service auto, pentru comunitatea romaneasca si nu numai.

Vrei ca firma ta sa fie listata pe site-ul nostru? Ia legatura cu administratorul din grupul unde ai gasit anuntul nostru! De restul ne ocupam noi, adica de publicitate! Suntem peste 30.000 de romani care ne-am strans pe FaceBook in grupuri, iar in Stuttgart am depasit de mult cifra de 5.500 de membri, deci ai cui sa te adresezi!

Service Auto Stuttgart

Leave a Reply

